Kierownik Serwisu
Naszym klientem jest globalna firma, która świadczy usługi IT oraz oferuje urządzenia i rozwiązania do druku biurowego, oraz produkcyjnego.
Obecnie do warszawskiego zespołu poszukujemy Kierownika Serwisu, który będzie odpowiedzialny za efektywne zarządzanie pracą zespołu w celu realizacji zadań obsługi serwisowej przy jednoczesnym utrzymaniu jak najwyższych standardów oraz jakości.
Zakres zadań:
- Nadzór i kontrola pracy podległych pracowników w celu realizacji zadań obsługi serwisowej i gwarancyjnej.
- Wspieranie procesu sprzedaży oraz utrzymania Klientów.
- Regularna analiza procesów operacyjnych w celu ich ciągłego doskonalenia, proponowanie i wdrażanie stosownych zmian.
- Udział w projektach europejskich i lokalnych w obszarze Serwisu oraz w zakresie Sprzedaży usług.
- Optymalizacja efektywności systemu planowania i realizacji zleceń serwisowych.
- Nadzór i bieżące wspieranie działań w procesie rozwiązywania reklamacji.
- Analiza wskaźników wydajności (KPI, SPI) oraz podejmowanie działań usprawniających/naprawczych.
- Prowadzenie oceny pracowniczej w tym przydzielanie celów, nadzór nad ich realizacją oraz współtworzenie planów rozwojowych.
- Usprawnienie procesu obrotu produktem używanym w zakresie tonerów, części i urządzeń zastępczych.
- Nadzór oraz podejmowanie działań celem utrzymania optymalnych stanów magazynowych.
- Udział w projektach sprzedażowych w zakresie Usług Serwisu (w obszarach: Office Printing, Production Printing, Service Advantage oraz innych realizowanych przez Spółkę).
- Akceptacja umów serwisowych pod kątem poziomów świadczenia usług serwisowych (tzw. SLA), wyceny kontraktów serwisowych, usług dodatkowych, sprawdzenia poprawności umowy dla urządzeń segmentu Production Printing, Office Printing oraz Service Advantage.
- Uczestnictwo w spotkaniach konferencyjnych (lokalnych i międzynarodowych) dotyczących zagadnień serwisowych.
- Współtworzenie i analiza raportów na potrzeby Klientów oraz raportów wewnętrznych.
- Aktywne uczestnictwo w przygotowaniu planowaniu budżetu, a następnie nadzór nad jego realizacją.
Wymagania:
- Wiedza techniczna, preferowane wykształcenie kierunkowe
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów i katalogów części
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w pracy w obszarze serwisu
- Umiejętność pracy w środowisku korporacyjnym — doświadczenie w pracy z targetami wykonawczymi i wskaźnikami efektywności
- Umiejętność konsekwentnego dążenia do osiągnięcia celów biznesowych
- Umiejętność skoncentrowania się na poszukiwaniu efektywnych rozwiązań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność priorytetyzacji działań i organizacji pracy własnej i całego zespołu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do efektywnego budowania relacji zespołowych, oraz z klientami
Oferta:
- Hybrydowy model pracy (3 dni HO/tydzień)
- Prywatną opieka zdrowotną w LuxMed
- Karta Multisport
- Prywatne ubezpieczenie na życie
- Platforma e-learningowa
- Premia roczna
- Samochód służbowy
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę