KIEROWNIK SERWISU BLACHARSKO-LAKIERNICZEGO
Zarządzanie pracą współpracowników na blacharni i lakierni, analiza, planowanie i optymalizowanie prac wykonywanych na serwisie blacharsko-lakierniczym oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją, kwalifikacja uszkodzeń (oględziny pojazdu - OT), wydawanie pojazdów po naprawie Klientom serwisu blacharsko-lakierniczego, kontrola jakości części zamiennych oraz ich wydawanie na serwis blacharsko-lakierniczy. Inne wymaganiawykształcenie zawodowe, znajomość budowy pojazdu, wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientami serwisu, doświadczenie w pracy w zespole, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, mile widziana znajomość programu AUDATEX, DAT, DMS, mile widziane doświadczenie w zawodzie blacharz, lakiernik, kosztorysant; prawo jazdy kat B, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniazasadnicze branżowe