Kierownik Projektu w Contact Center
Kierownik Projektu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
- Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
- Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
- Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
- Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
- Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
- Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
- Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
- Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
- Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
- Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
- Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
- Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę