Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
Twoje obowiązki:
- Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji.
- Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych projektów w całym kanale dystrybucyjnym
- Wdrażanie nowych inicjatyw w oparciu o analizę danych rynkowych, zachodzących zmian oraz trendów na rynku aptecznym
- Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowany profil: ekonomia/marketing, nauki ścisłe
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu lub marketingu handlowym w branży medycznej lub FMCG
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność zarządzania
- Wysoce rozwinięte umiejętności analizy i syntezy danych
- Komunikatywność
- Kreatywność
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę