Kierownik kancelarii tajnej
Kierownik kancelarii tajnej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Zespół do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- brak windy osobowej,
- budynek z podjazdem dla osoby niepełnospranej,
- pomieszczenia bez urządzeń klimatyzacyjnych,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie Kancelarii Tajnej w Komendzie Powiatowej Policji w Pucku i podległych jednostkach organizacyjnych Policji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sprawdzanie przyjmowanej dokumentacji niejawnej pod względem sposobu jej oznaczenia, umieszczenia klauzuli tajności
- przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentacji niejawnej
- zapewnienie należytej ochrony dokumentom niejawnym znajdującym się w Kancelarii Tajnej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej bądź 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce organizacyjnej do spraw ochrony informacji niejawnych (tzw. "pionie ochrony")
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U nr 182, poz. 1228 z późn.zm.)
- Wiedza z zakresu: ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do ustawy, zasad obiegu informacji niejawnych, zasad archiwizacji materiałów niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe
- zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych
- umiejętność pracy pod presją czasu, pracy w zespole oraz analitycznego myślenia
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-08
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Pucku
ul. Dworcowa 5.
84 - 100 Puck
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa