Kierownik Działu Obsługi Klienta - rekrutacja online
Opis stanowiska pracy
Kierownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług
- Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu
- Doskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta.
- Wprowadzanie innowacji i nowych usprawnień
- Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta
- Dbanie o atmosferę, zaangażowanie, motywację i rozwój zespołu
- Raportowanie działań i efektów pracy
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w contact center
- Kompetencje liderskie, w tym umiejętność budowania, motywowania i inspirowania Zespołu
- Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
- Umiejętność analizowania danych i generowania raportów dotyczących efektywności działań
- Znajomości standardów obsługi klienta
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów + samochód służbowy
- Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę