Kierownik ds. marketingu
Kierownik ds. marketingu
1257
Obowiązki
- Budowa i realizacja strategii marketingowej i wizerunkowej (online, offline) dla innowacyjnej usługi B2B
- Zarządzanie zespołem marketingowym
- Współpraca z marketingami partnerów (instytucji finansowych)
- Przygotowanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie wsparcia ich aktywności
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 lata doświadczenia w marketingu B2B
- Bardzo dobra znajomość popularnych narzędzi marketingowych i analitycznych
- Umiejętności prezentacyjne
- Umiejętność zarządzania zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem planowania, koordynacji i organizacji pracy
- Samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu projektów - prowadzenia ich od początku do końca
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziane:
- doświadczenie w e-commerce lub/i branży finansowej
- doświadczenie w e-commerce lub/i branży finansowej
Oferujemy
- Realny wpływ na budowę innowacyjnej usługi w Fintechu
- Budżet marketingowy stwarzający duże możliwości działania
- Możliwości grupy kapitałowej Comarch i dynamikę działania startupu
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Źródło: Comarch/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę