Key Account Manager (m/k)
Key Account Manager (m/k)
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Rekrutujemy dlaAktualnie dla naszego Klienta z branży medycznej poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Manager (m/k).
Posiadasz doświadczenie na stanowisku handlowym w branży medycznej/przemysłowej? Współpraca z klientami na zasadach contract manufacturing nie jest Ci obca? Biegle posługujesz się językiem angielskim? Mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy!
Aktualnie dla naszego Klienta z branży medycznej poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Manager (m/k).
Posiadasz doświadczenie na stanowisku handlowym w branży medycznej/przemysłowej? Współpraca z klientami na zasadach contract manufacturing nie jest Ci obca? Biegle posługujesz się językiem angielskim? Mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy!
Twój zakres obowiązków- zapewnienie najlepszej usługi zarządzania kluczowymi klientami,
- przygotowywanie corocznych przeglądów biznesowych (dane dotyczące sprzedaży w stosunku do prognoz, cen, wniosków o zmianę itp. ),
- pozyskiwanie nowych projektów od obecnych klientów,
- utrzymywanie i aktualizowanie cenników,
- monitorowanie zmian w projekcie,
- obliczanie dodatkowych kosztów i zmiana pierwotnej oferty dla klienta,
- ścisła współpraca z działami obsługi klienta i planowania,
- analiza zapytań ofertowych, kosztorysowanie i przygotowywanie ofert,
- komunikowanie się z klientami i wewnętrznie w celu wyjaśnienia i określenia zakresu RFQ,
- przygotowanie kalkulacji kosztów całkowitych,
- przygotowanie projektu oferty,
- przegląd i dostosowanie oferty po otrzymaniu informacji zwrotnej od klienta.
- zapewnienie najlepszej usługi zarządzania kluczowymi klientami,
- przygotowywanie corocznych przeglądów biznesowych (dane dotyczące sprzedaży w stosunku do prognoz, cen, wniosków o zmianę itp. ),
- pozyskiwanie nowych projektów od obecnych klientów,
- utrzymywanie i aktualizowanie cenników,
- monitorowanie zmian w projekcie,
- obliczanie dodatkowych kosztów i zmiana pierwotnej oferty dla klienta,
- ścisła współpraca z działami obsługi klienta i planowania,
- analiza zapytań ofertowych, kosztorysowanie i przygotowywanie ofert,
- komunikowanie się z klientami i wewnętrznie w celu wyjaśnienia i określenia zakresu RFQ,
- przygotowanie kalkulacji kosztów całkowitych,
- przygotowanie projektu oferty,
- przegląd i dostosowanie oferty po otrzymaniu informacji zwrotnej od klienta.
Wymagania pracodawcy- doświadczenie minimum 3 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie w zarządzaniu produktem, w szczególności w pracy nad strukturą produktu i kalkulacją kosztów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku,
- gotowość do krótkich wyjazdów służbowych do krajów Europy zachodniej oraz Skandynawii,
- gotowość do pracy stacjonarnej przez pierwsze 6 m-cy, później hybrydowej.
- doświadczenie minimum 3 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie w zarządzaniu produktem, w szczególności w pracy nad strukturą produktu i kalkulacją kosztów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku,
- gotowość do krótkich wyjazdów służbowych do krajów Europy zachodniej oraz Skandynawii,
- gotowość do pracy stacjonarnej przez pierwsze 6 m-cy, później hybrydowej.
Pracodawca oferuje- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z zakładem produkcyjnym,
- konkurencyjne wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia,
- dofinansowanie do pakietu medycznego premium,
- dofinansowanie do wakacji,
- dofinansowanie karty sportowej,
- możliwość korzystania z siłowni biurowej,
- karty podarunkowe,
- narzędzia: telefon, laptop (również do użytku prywatnego).
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z zakładem produkcyjnym,
- konkurencyjne wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia,
- dofinansowanie do pakietu medycznego premium,
- dofinansowanie do wakacji,
- dofinansowanie karty sportowej,
- możliwość korzystania z siłowni biurowej,
- karty podarunkowe,
- narzędzia: telefon, laptop (również do użytku prywatnego).
Benefity- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- siłownia w biurze
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- bony towarowe
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- siłownia w biurze
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- bony towarowe
- dofinansowanie wypoczynku
Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o. o. , nr cert. 388.
Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o. o. , nr cert. 388.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę