Junior Trade Marketing Manager Retail Polska
Junior Trade Marketing Manager Retail Polska
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków- Opracowywanie i wdrażanie rocznej strategii trade marketingowej i planów operacyjnych trade marketingowych
- Przygotowywanie okresowych prezentacji i komunikacja działań marketingowych dla działu Sprzedaży
- Rekomendowanie i rozwijanie działań wspierających odsprzedaż, w tym: akcje konsumenckie, materiały POS, degustacje, loterie, oraz inne akcje konsumenckie w sklepach
- Zarządzanie P&L akcji trade marketingowych
- Rozwijanie oferty marki Bonduelle dla klientów dla powierzonego kanału
- Analiza danych marketingowych i sprzedażowych dla wybranych klientów oraz rekomendowanie odpowiednich działań
- Ścisła współpraca z działem Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Category Management, Revenue Growth Management oraz agencjami/dostawcami zewnętrznymi w celu uzgadniania planów i realizacji projektów, w Polsce, w ramach regionu Central Europe oraz z Centralą Firmy we Francji
- Przygotowanie i akceptacja z Centralą w procesu pre-pakowanych displayi, box palet, etc
- Aktywny udział w różnych projektach marketingowych i sprzedażowych jako członek zespołu wnoszący perspektywę trade marketingową
- Przygotowanie szkoleń produktowych dla pracowników Bonduelle we współpracy z Trade Marketing Managerem oraz Brand Managerami
- Organizacja eventów i prowadzenie mniejszych projektów dla Central Europe na zlecenie General Managera
- Prowadzenie i moderowanie spotkaniami komercyjnymi (Sprzedaż i Marketing) - cyklicznymi, projektowymi i ad hoc
- Ustalanie podziału, monitorowanie i efektywne zarządzanie podległym budżetem marketingowym
- Zarządzanie treściami na www.bonduelle.pl oraz aplikacją dla działu sprzedaży B! Smart jako key user
- Opracowywanie i wdrażanie rocznej strategii trade marketingowej i planów operacyjnych trade marketingowych
- Przygotowywanie okresowych prezentacji i komunikacja działań marketingowych dla działu Sprzedaży
- Rekomendowanie i rozwijanie działań wspierających odsprzedaż, w tym: akcje konsumenckie, materiały POS, degustacje, loterie, oraz inne akcje konsumenckie w sklepach
- Zarządzanie P&L akcji trade marketingowych
- Rozwijanie oferty marki Bonduelle dla klientów dla powierzonego kanału
- Analiza danych marketingowych i sprzedażowych dla wybranych klientów oraz rekomendowanie odpowiednich działań
- Ścisła współpraca z działem Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Category Management, Revenue Growth Management oraz agencjami/dostawcami zewnętrznymi w celu uzgadniania planów i realizacji projektów, w Polsce, w ramach regionu Central Europe oraz z Centralą Firmy we Francji
- Przygotowanie i akceptacja z Centralą w procesu pre-pakowanych displayi, box palet, etc
- Aktywny udział w różnych projektach marketingowych i sprzedażowych jako członek zespołu wnoszący perspektywę trade marketingową
- Przygotowanie szkoleń produktowych dla pracowników Bonduelle we współpracy z Trade Marketing Managerem oraz Brand Managerami
- Organizacja eventów i prowadzenie mniejszych projektów dla Central Europe na zlecenie General Managera
- Prowadzenie i moderowanie spotkaniami komercyjnymi (Sprzedaż i Marketing) - cyklicznymi, projektowymi i ad hoc
- Ustalanie podziału, monitorowanie i efektywne zarządzanie podległym budżetem marketingowym
- Zarządzanie treściami na www.bonduelle.pl oraz aplikacją dla działu sprzedaży B! Smart jako key user
Nasze wymagania- Wykształcenie wyższe, zakres: marketing, zarządzanie lub pokrewne
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie w firmie FMCG, w dziale trade marketingu lub sprzedaży, potwierdzone doświadczenie w działaniach konsumenckich
- Bardzo dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego
- Sprawna obsługa excel, powerpoint, Google Suite
- Umiejętności analityczne - P&L marki, analizy danych rynkowych, analiza budżetu marketingowego
- Doskonała organizacja pracy
- Skuteczna realizacja powierzonych projektów i zadań
- Terminowość i rzetelność
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność współpracy z wieloma działami oraz agencjami zewnętrznymi
- Wykształcenie wyższe, zakres: marketing, zarządzanie lub pokrewne
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie w firmie FMCG, w dziale trade marketingu lub sprzedaży, potwierdzone doświadczenie w działaniach konsumenckich
- Bardzo dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego
- Sprawna obsługa excel, powerpoint, Google Suite
- Umiejętności analityczne - P&L marki, analizy danych rynkowych, analiza budżetu marketingowego
- Doskonała organizacja pracy
- Skuteczna realizacja powierzonych projektów i zadań
- Terminowość i rzetelność
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność współpracy z wieloma działami oraz agencjami zewnętrznymi
To oferujemy- Praca dla silnej marki w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
- Atmosfera w pracy wspierająca prostotę, otwartość i sprawiedliwość
- Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia
- Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: dofinansowanie do Karty MultiSport, karty Sodexo, wczasy pod gruszą, pożyczki i zapomogi
- Program wellbeing dla naszych pracowników: Elastyczne godziny pracy, Możliwość korzystania z Home Office, Chillout room, Owocowe wtorki, Produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, Google Workplace
- Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
- Sklepik pracowniczy
- Wsparcie pracowników w działaniach CSR
- Konkursy, nagrody i wyróżnienia
- Praca dla silnej marki w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
- Atmosfera w pracy wspierająca prostotę, otwartość i sprawiedliwość
- Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia
- Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: dofinansowanie do Karty MultiSport, karty Sodexo, wczasy pod gruszą, pożyczki i zapomogi
- Program wellbeing dla naszych pracowników: Elastyczne godziny pracy, Możliwość korzystania z Home Office, Chillout room, Owocowe wtorki, Produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, Google Workplace
- Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
- Sklepik pracowniczy
- Wsparcie pracowników w działaniach CSR
- Konkursy, nagrody i wyróżnienia
Benefity- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- inicjatywy dobroczynne
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty poprzez poniższy przycisk "Aplikuj"Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29. 08. 97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę