IT Helpdesk Specialist
responsibilities :
- Obsługiwanie zgłoszeń w zakresie bieżących problemów IT pracowników firmy
- Współpraca z zespołami w zakresie doboru rozwiązań IT
requirements-expected :
- Dobra znajomość systemów Windows oraz ich zabezpieczeń
- Umiejętność wykorzystywania narzędzia powershell oraz bash
- Znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętność jego serwisowania
- Doświadczenie w zarządzaniu oprogramowaniem ESET
- Dobra znajomość Google Workspace w zakresie zarządzania usługą
- Wiedza z zakresu budowy i zarządzaniem sieciami LAN, WIFI
- Podstawowa znajomość systemów GNU Linux, macOS
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- strefa relaksu
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę