Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Zakres obowiązków:
- Efektywna obsługa reklamacji klientów;
- Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk;
- Aktualizacja rejestru reklamacji;
- Wprowadzanie wymagań klienta w procesy;
- Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty;
- Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości;
- Planowanie i koordynowanie audytów jakościowych;
- Monitorowanie wyników jakościowych i zadowolenia klienta;
- Eskalowanie zagrożeń dla satysfakcji klienta;
- Zarządzanie kryzysami jakościowymi;
- Zarządzanie sortowaniami zewnętrznymi, akcjami naprawczymi;
- Nadzór nad próbkami wzorcowymi i dokumentacją;
- Koordynacja odstępstw i wsparcie zespołów projektujących zmiany w produktach.
Dołącz do nas, jeżeli:
- Pasjonujesz się motoryzacją;
- Chcesz pracować nad innowacyjnymi technologiami;
Kwalifikacje:
- Biegłość w języku angielskim (min. B1);
- Dobra znajomość MS Office.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie;
- System premiowy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, program kapitałowy, benefity socjalne, karta Multisport.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę