inspektor wojewódzki
Opis stanowiska pracy
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw budżetowych i współpracy z mniejszościami narodowymi i etnicznymi w Oddziale do Spraw Organizacji i Współpracy z Mniejszościami Narodowymi i Etnicznymi w Wydziale Zdrowia
31-156 Kraków Basztowa 22
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje działania związane z planowaniem i realizacją dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zadań Wydziału. Prowadzi aktualizację planów finansowych, w tym wprowadzanie zmian w planach finansowych na dany rok budżetowy, dokonywanie zmian w harmonogramach miesięcznych i rocznych. Prowadzi ewidencję wydatków realizowanych przez Wydział według klasyfikacji budżetowej i budżetu zadaniowego.
- Koordynuje działania związane z opracowaniem okresowej oceny wykonania dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zadań Wydziału.
- Współpracuje z Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Administracji i Logistyki w zakresie właściwego nadzoru nad wykorzystaniem środków w części dotyczącej zadań Wydziału, w tym: zapotrzebowania, potwierdzenia i wnioskowania o przekazanie środków finansowych.
- Przeprowadza kontrolę zewnętrzną i wizytacje oraz opracowuje dokumentację pokontrolną i przygotowuje projekty zaleceń pokontrolnych w jednostkach korzystających z dotacji w ramach Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021 -2030, w celu zapewnienia celowości, rzetelności i gospodarności w wydatkowaniu otrzymanych środków finansowych.
- Podejmuje działania i inicjatywy na rzecz rozwiązywania problemów mniejszości narodowych i etnicznych. Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi i Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach związanych z realizacją Programu integracji.
- Przygotowuje projekty umów i porozumień dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dla podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych w zakresie realizacji zadań przewidzianych w Programie integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021 -2030.
Warunki pracy
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, stała obsługa klientów zewnętrznych (Kontrole i wizytacje w ramach Programu integracji; udział w spotkaniach, uroczystościach i rocznicach organizowanych przez mniejszości narodowe i etniczne, codzienne, wielokrotne rozmowy z trudnymi klientami związane z przyznaną lub nie kwotą dotacji w ramach Programu integracji. )
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie (koniecznie podaj swój nr telefonu i adres mailowy). Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane przez nas oświadczenia i mają one odpowiednią treść. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień związanych z budżetem zadaniowym, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz języku regionalnym, instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
- znajomość podstaw przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analitycznego myślenia
- obiektywizm
- dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-13
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WZ -20. 2024”
Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska. uw. gov.pl
Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę