inspektor wojewódzki
Opis stanowiska pracy
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw nadzoru nad funkcjonowaniem systemów informatycznych i budżetu w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej
70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzoruje w ramach uprawnień Administratora wojewódzkiego prawidłowość funkcjonowania dziedzinowych systemów informatycznych w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej – aplikacje: pomoc społeczna, świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny;
- Przygotowuje w ramach działania Wydziału projekt budżetu Wojewody, ustala wysokość dotacji, dokonuje kwartalnej i rocznej analizy realizacji budżetu – w układzie tradycyjnym i zadaniowym;
- W ramach uprawnień administratora wojewódzkiego wspiera merytorycznie jednostki organizacyjne pomocy społecznej i samorządu terytorialnego przy podłączaniu systemów dziedzinowych do Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego;
- Zbiera informacje o potrzebach, planuje, przygotowuje podział środków oraz rozlicza dotacje z budżetu państwa na wykonywanie przed jednostki samorządu terytorialnego zadań z zakresu pomocy społecznej oraz wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej;
- Zbiera, weryfikuje dane oraz sporządza sprawozdania rzeczowo-finansowe z zakresu działania pomocy społecznej, wypłaty świadczenia wychowawczego, wypłaty świadczeń rodzinnych i pomocy osobom uprawnionym do alimentów, wpierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, opieki nad dziećmi do lat 3;
- Wprowadza do BIP oraz sieci Uwinet danych odnoszących się do zakresu działania Wydziału;
- Wspiera pracowników Wydziału w zakresie opracowywania formularzy sprawozdań jednorazowych w Centralnej Aplikacji Statystycznej.
Warunki pracy
- Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,
- Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji).
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata
- Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach,
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu
- Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,
- Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m. in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.
3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,
- Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym
5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna
- Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia
- Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW www.szczecin. uw. gov.pl w zakładce „Praca – wyniki naborów na wolne stanowiska w służbie cywilnej”.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów publicznych lub administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość w podstawowym zakresie przepisów dotyczących pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych , kpa
- znajomość systemów operacyjnych
- znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość systemów dziedzinowych oraz aplikacji statystycznych stosowanych w obszarze zabezpieczenia społecznego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2023-03-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283 ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 117652 "
Prezentacja firmy
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja: 16/03/2023 Wymiar etatu: Pełny etat Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony Liczba wakatów: 1
Min. doświadczenie: 1 rok Min. wykształcenie: Wyższe licencjackie Branża / kategoria: Praca Administracja Publiczna
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ. . . Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
Podziel się ze znajomymi
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę