Inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny do spraw zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Inspektor weterynaryjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontroluje i zwalcza choroby zakaźne zwierząt,
- Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną zzarobkowym wytwarzaniem, pozyskiwaniem, konserwacją, obróbką, przechowywaniem, prowadzeniem obrotu lub wykorzystywaniem materiału biologicznego,
- Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z prowadzeniem punktu kopulacyjnego, punktu unasieniania zwierząt,
- Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z prowadzeniem zakładu drobiu (wylęg, reprodukcja, odchów, fermy drobiu rzeźnego, fermy kur niosek),
- Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z u trzymywania zwierząt gospodarskich, w celu umieszczania na rynku tych zwierząt lub produktów pochodzących z tych zwierząt lub o tych zwierząt (drób rzeźny, towarowy – jaja konsumpcyjne) – kontrole bioasekuracji i dobrostanu na fermach,
- Organizuje działania w zakresie upowszechniania wiedzy o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt i o zdrowiu zwierząt,
- Prowadzi sprawy związane z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- Prowadzi księgi zawierające informację o chorobach zakaźnych oraz przekazuje właściwym Powiatowym Lekarzom Weterynarii, Małopolskiemu Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii oraz Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu informacje o tych chorobach,
- Wykonuje inne czynności zlecone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii,
- Prowadzi sprawozdawczość z zakresu powierzonych spraw,
- Obsługuje programy informatyczne,
- Wystawia świadectwa zdrowia,
- Prowadzi listy podmiotów prowadzących działalność nadzorowana,
- Prowadzi wymianę informacji w ramach systemów wymiany informacji, o których mowa w przepisach Unii Europejskiej,
- Współpracuje przy wykonywaniu powierzonych zadań z właściwymi organami administracji rządowej i jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami samorządu lekarsko-weterynaryjnego,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- Prawo jazdy kategorii B,
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Biegła obsługa komputera ,
- Umiejętność współpracy,
- Organizacja pracy własnej ,
- Skuteczna komunikacja,
- Rzetelność, terminowość, dokładność,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz o Inspekcji Weterynaryjnej
- Znajomość ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-16
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka
Warunki pracy
-Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, od poniedziałku do piątku,
-Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym,
- Praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała,
- Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komuterowy, telefon, meble biurowe,
- Obsługa innych urządzeń biurowych kserokopiarka, skaner, niszczarka papieru,
-Praca w terenie (dojazd samochodem służbowym lub własnym),
- Kontakt ze zwierzętami,
- Wyjazdy służbowe,
- Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu,
- Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób, które podejmują pracę po raz pierwszy w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony tj. 12 miesięcy.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę