Inspektor
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej
w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 51/24
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestruje i skanuje przesyłki wpływające w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją
- obsługuje przesyłki wpływające do Urzędu, w szczególności dzieli je na poszczególne komórki organizacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji skierowanej do Wojewody Wielkopolskiego z ministerstw, sądów, prokuratury oraz organów kontroli
- na bieżąco obsługuje klientów zewnętrznych i wewnętrznych w celu sprawnego przyjmowania i wydawania korespondencji
- odbiera przesyłki elektroniczne wpływające poprzez platformę ePUAP i rejestruje je w systemie WUWeu
- przygotowuje do wysyłki oraz wysyła przesyłki wychodzące z Urzędu
- nadaje indywidualne pilne przesyłki za pośrednictwem operatora pocztowego oraz firm kurierskich
- obsługuje skład chronologiczny w ramach funkcjonującego w Urzędzie elektronicznego obiegu dokumentacji
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania jednostek administracji publicznej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- biegła obsługa komputera
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
- systematyczność
- samodzielność
- efektywna komunikacja
- radzenie sobie ze stresem
- asertywność
- umiejętność ustalania priorytetów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-15
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu (z podaniem w ofercie nr ref. 51/24)
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibą urzędu
- możliwe przemieszczanie pakietów z korespondencją o masie nieprzekraczającej norm
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją i z ludźmi
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością
- klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budynku są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę