Inspektor
Komenda Miejska Policji we Włocławku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych
Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Odziału Kancelarii Tajnej w KMP Włoclawek,
- przyjmuje, sprawdza i rejestruje dokumenty niejawne wytworzone przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
- prowadzi i ewidencjonuje dokumenty niejawne w stosownych dziennikach, rejestrach służbowych oraz programie informatycznym "Kancelaria Tajna",
- obsługuje interesantów Kancelarii Tajnej,
- wykonuje czynności poligraficzne w zakresie powielania dokumentów niejawnych,
- sporządza półroczne rozliczenia oraz wykazy dokumentów niejawnych, pobieranych przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
- sprawuje bieżący nadzór nad prawidłową obsługą Stanowiska Systemu Niejawnego Policji (SNP),
- sprawdza i przekazuje do składnicy akt KWP w Bydgoszczy i KMP we Włocławku spisy akt, sporządzane przez funcjonariuszy i pracowników,
- współpracuje z prokuraturami, sądami, CBŚP oraz Wydziałem ds. OIN KWP w Bydgoszczy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
- Umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
- Umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność obslugi komputera,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej
- wykształcenie: średnie humanistyczne
- Znajomość przepisów resortowych,
- Umiejętność analizy, syntezy.
- Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
- Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-08
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek
Warunki pracy
- Praca w siedzibie urzędu, wykonywana w pomieszczeniach biurowych,
- Praca z komputerem.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę