Inspektor
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
Komendant poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw administrator obiektów
Zespół Administracyjno - Gospodarczy Wydziału Wspomagającego
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji wewnętrznej i zewnętrznej w budynkach, rozpoznawanie i zgłaszanie potrzeb remontowych, dbanie o właściwe zabezpieczenie obiektów w sprzęt przeciwpożarowy oraz dobry stan techniczny wyposażenia
- dbanie o utrzymanie czystości w obiektach, koordynowanie pracy pracowników na stanowiskach porządkowych i konserwacyjnych
- nadzorowanie prac remontowych w podległych obiektach
- prowadzenie ewidencji i kart indywidualnych przydzielonego sprzętu kwaterunkowego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, kulturalno-oświatowego, szkoleniowego i żywnościowego
- opracowywanie analiz, sprawozdań oraz zestawiń statystycznych w zakresie swojego działania w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji do jednostki nadrzędnej
- przetwarzanie danych w zbiorach osobowych Elektronicznej Karty Mundurowej "EKM"
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- dyspozycyjność
- umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej, rozwiązywania problemów, działania pod presją czasu
- umiejętność organizacji pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca na podobnym stanowisku administracyjno - gospodarczym
- wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa lub administracji
- prawo jazdy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-05
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
ul. Opaczewska 8
02-368 Warszawa
Warunki pracy
- praca w pomieszczeniu biurowym (okresowo w terenie),
- przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w wymuszonej pozycji ciała,
- budynek bez podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami,
- brak odpowiednich toalet dla osób z niepełnosprawnościami,
- brak windy osobowej,
- pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę