💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
II linia supportu technicznego
Nasz klient - lider w branży projektowania oraz produkcji Lotniskowych Systemów Sortowania i Kontroli Bagaży oraz czołowy integrator zautomatyzowanych systemów logistycznych i transportu wewnętrznego, poszukuje specjalistów do II linii supportu technicznego.
Oczekujemy
- wykształcenie techniczne (automatyka, elektrotechnika, mechatronika, robotyka, elektromechanika, IT)
- znajomość zasad działania systemów automatyki, sterowania i zarządzania
- zrozumienie podstaw sieci komputerowych oraz doświadczenie z systemamioperacyjnymi Windows i Linux
- umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe i nocne)
- mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (hotline, utrzymanie ruchu)
- praca zSCADA
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Oferujemy
- pracę w doświadczonym i ambitnym zespole
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów
- wymiana wiedzy technicznej w firmie
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie realizującej projekty na całym świecie
- szkolenia
- bardzo dobre warunki pracy
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- karta sportowa
Zadania
- obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych od klientów z obiektów operujących nacałym świecie
- diagnozowanie problemów technicznych systemów transportowych pod kątem mechaniki, automatyki, sterowania i zarządzania
- zdalne rozwiązywanie problemów oraz koordynowanie działań serwisowych
- monitorowanie stanu systemów za pomocą narzędzi autorskich narzędzi nadzorowania (wtym m. in. SCADA)
- regularne przeprowadzanie testów i diagnostyki systemów
- aktualizowanie oprogramowania HLC
- prowadzenie dokumentacji zgłoszeń, działań naprawczych oraz raportowanie
- utrzymywanie kontaktu z klientami, informowanie o statusie zgłoszeń i postępie prac
- przeprowadzanie szkoleń i udzielanie instruktażu klientom
- współpraca z zespołami projektowymi i technicznymi w firmie oraz przedstawianie złożonychproblemów specjalistom
- ciągłe doskonalenie i udział w szkoleniach
- przestrzeganie standardów jakości i procedur bezpieczeństwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę