Graphic Brand Designer
Męczą Cię współprace, w których po stronie klienta jest tłum osób decyzyjnych i projekty trafiają do kosza, ponieważ każda z tych osób ma inną ”wizję” na design, który wykonujesz?
“Wersja 23, tylko trochę w lewo, nieco jaśniej, ciut większe logo, tylko po drugiej stronie…” - czy ten typ feedbacku przejadł Ci się i chcesz skupić się wyłącznie na sprawczym i samodzielnym rozwijaniu identyfikacji wizualnej dużych marek?
Czy po nocach śnią Ci się niekompletne oraz niezrozumiałe briefy, prowadzące do frustracji, stresu i niekończących się poprawek, ale chcesz zacząć spać spokojnie, dlatego szukasz zmiany?
Irytuje Cię, że każde zadanie, które wykonujesz “to przecież dla Ciebie 5 minut roboty”, a później musisz jeszcze dopraszać się i przypominać, aby uzyskać przelew za dobrze wykonaną pracę?
Masz dość “zabawy w przedszkole”, w której klienci najpierw zatwierdzają Twoje projekty, a następnie udają, że wcale ich nie zatwierdzili?
Być może czujesz zmęczenie tym, że klienci w dalszym ciągu podważają Twoje kompetencje, a jednocześnie czujesz, że boost do działania da Ci skierowanie swojego rozwoju w stronę kompletnego grafika, który dobrze czuje się w różnych obszarach designu?
A może po prostu znudziło Ci się wyłączne klepanie designu i chcesz rozerwać się, biorąc udział w warsztatach, które pozwolą Ci rozwinąć skrzydła nie tylko graficznie, ale też holistycznie (marketingowo) oraz w zakresie prezentacji?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj uważnie, ponieważ:
Szukamy progresywnego Brand Designera (Mid/Sr)
Progresywnego, ponieważ jesteśmy bardzo nietypową agencją - podchodzimy do marketingu klientów strategicznie, holistycznie, metodycznie i w związku z tym - długofalowo: zaczynamy od poznania klienta i warsztatów, następnie rozsądnie planujemy, wdrażamy (dowozimy) i proponujemy nowe rozwiązania. Dzięki takiemu podejściu będziesz sprawować swoistą opiekę graficzną nad brandami oraz rozwijać je.
W wielkim skrócie oznacza to, że na podstawie warsztatów marketingowych tworzymy przemyślane plany marketingowe dla naszych klientów, a następnie jeszcze więcej uwagi przykładamy do tego, aby skutecznie je realizować. Dzięki temu będziesz odpowiadać za graficzne prowadzenie oraz rozwijanie brandów z potencjałem, a nie realizowanie pustych, pojedynczych projektów, które handlowiec wcisnął klientowi lub które zawieszane są w połowie, ponieważ account nie dopilnował terminów.
Będziesz prowadzić graficznie kilka marek i to głównie od Ciebie będą zależały: kierunek, w którym poprowadzisz ich design oraz typ projektów i podejście, na które się zdecydujesz. Taka swoboda pracy da Ci bezpośredni wpływ na to, w jakim zakresie i tempie będziesz rozwijać swoje umiejętności.
Twoje zaangażowanie i pomysłowość zostaną odwzajemnione zaufaniem i precyzyjnym feedbackiem klientów, a projekty, które przygotujesz i które będą ”opowiadać historię” i tworzyć spójną całość identyfikacyjną, z pewnością będą napawać Cię dumą.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja
To ważne, ponieważ kontaktem z klientem zajmuje się u nas team skutecznych PMów sfokusowanych na dowożeniu i utrzymaniu klienta, dzięki czemu Ty będziesz dysponować czasem niezbędnym przede wszystkim do tego, aby poznać i wdrożyć się w marki, które poprowadzisz (pracujemy bez briefów = samodzielnie zbierzesz wszystkie niezbędne dla Ciebie informacje, a dopiero wtedy rozpoczniesz projektowanie). Następnie poprowadzisz design według przyjętej strategii i będziesz proponować nowe rozwiązania dopiero wtedy, gdy uznasz to za słuszne (a nie wtedy, gdy klient zmieni zdanie).
Poza tym cały czas mocno pracujemy nad tym, aby wyeliminować wrzutki z codziennego “menu”, a mikro-firmom, które zgłaszają się po jeden projekt na starcie dziękujemy.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej
Co dostaniesz:
- Niemal nieograniczoną możliwość kreowania graficznego, tj. wolną rękę w tworzeniu i rozwijaniu identyfikacji wizualnych ambitnych marek z całej Polski,
- Nieustanny rozwój (graficzny, marketingowy, biznesowy) poprzez udział w warsztatach i poznawanie różnych branż,
- Dobre praktyki współpracy z klientami (bez: źle uzupełnionych briefów, ofert handlowców-wciskaczy i klientów “wiem lepiej”),
- Rozwijanie projektów długoterminowych (wieloletnie współprace z klientami),
- Wyznaczoną ścieżkę Twojego rozwoju i jasną, uporządkowaną hierarchię w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
- Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które być może znasz i na pewno się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
- Samodzielność i sprawczość w realizowanych projektach,
- Pełne wsparcie merytoryczne lidera działu,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia),
- Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz swobodny kontakt z klientami, dla których będziesz prowadzić projekty (z wieloma klientami jesteśmy na “Ty” – nieformalna relacja),
- Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
- Imprezy i spotkania integracyjne,
- Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp. ),
- Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
- Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
- Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).
Na czym nam zależy:
- Doświadczenie (min. 3 lata) w przygotowaniu różnorodnych projektów graficznych, tj. :
- logotypy (nowe lub rebranding),
- materiały reklamowe w oparciu o wypracowany SIW (np. ulotki, katalogi, foldery, prezentacje, gadżety, znakowanie firmy, billboardy, itp),
- materiały do druku (podstawowa znajomość zasad DTP),
- materiały cyfrowe (np. banery web, stopki mail, reklamy ADS),
- kreatywne koncepcje graficzne oraz materiały na potrzeby SoMe,
- projekty stron oraz sklepów internetowych z wykorzystaniem Adobe XD lub Figma (podstawowa umiejętność oraz doświadczenie),
- postprodukcja zdjęć oraz fotomontaże (podstawowa umiejętność),
- Biegła obsługa pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesigne) oraz CorelDraw;
- Dbałość o szczegóły oraz o jakość tworzonych materiałów graficznych;
- Umiejętności analityczne;
- Bardzo wysokie poczucie estetyki oraz kreatywność;
- Dobra organizacja pracy i terminowość;
- Chęć uczenia się oraz podejmowania wyzwań;
- Umiejętność strategicznego myślenia (bardzo mile widziane);
- Zainteresowanie marketingiem oraz fotografią (mile widziane);
- Doświadczenie w projektowaniu stoisk targowych (mile widziane);
- Umiejętności ilustratorskie (mile widziane).
Etapy rekrutacji:
- Aplikujesz
- Sprawdzam Twoją aplikację
- Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 20-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu)
- W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem
- Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania
- Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania
- W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem
- Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy
- Formalizujemy współpracę
- Startujemy!
Rodzaj umowy: B2B
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę