Grafik ds. projektowania opakowań
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- tworzenie nowych opakowań i etykiet od briefingu przez rozwój i wdrożenie
- współpraca z grafikami, agencjami marketingowymi oraz producentami opakowań
- ścisła współpraca z Działem Technologii
- samodzielna praca przy tworzeniu lub modyfikowaniu tekstów oraz elementów graficznych na projektach opakowań
- przygotowywanie rozwiązań kreatywnych i materiałowych skutkujących optymalizacją opakowań
WYMAGANIA:
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. w agencji marketingowej, w dziale marketingu w firmie produkcyjnej lub w drukarni przy tworzeniu i rozwijaniu designu opakowań)
- portfolio przedstawiające stworzone prace
- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu marketingu, grafiki, design’u, towaroznawstwa lub kierunków pokrewnych
- zainteresowanie śledzeniem trendów z zakresu pakowania produktów oraz zwiększania innowacyjności opakowań
- dobra znajomość programów pakietu Adobe - Photoshop, Illustrator
- znajomość zasad przygotowania materiałów do druku
- znajomość pojęć z zakresu poligrafii i technik druku
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- kreatywność, efektywne zarządzanie czasem pracy
- rzetelność, komunikatywność
- zorientowanie na cel i wyniki pracy
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bezpłatne posiłki
- pakiet sportowy, system poleceń pracowniczych,
- ubezpieczenie grupowe
- paczki okolicznościowe
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę