GŁÓWNY SPECJALISTA DS. LOKALI UŻYTKOWYCH
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami, terenami, reklamami będącymi w zasobach gminnych. b) uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem lokali użytkowych, garaży, terenów. c) organizowanie przetargów i naborów ofert najmu lokali użytkowych; d) prowadzenie pełnej dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej dot. lokali, garaży, terenów. e) prowadzenie ewidencji administrowanych lokali użytkowych; udział w przeglądach tech. , odbiorach remontów. f) przeprowadzanie wizji w lokalach użytkowych, monitorowanie administrowanego terenu. g) prowadzenie komputerowej bazy danych lokali użytkowych wraz z dokumentacją fotograficzną. h) analiza stawek czynszu; sporządzanie sprawozdań.
szczegółowe informacje na stronie: https://zgm. bip. gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-ofert-na-stanowisko-gl-specjalisty-ds-lokali-uzytkowych. htmlInne wymaganiawykształcenie wyższe (administracja, prawo, ekonomia, gospodarka nieruchomościami), min. 4 lata stażu pracy związanego z gospodarką nieruchomościami, znajomość regulacji prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych, zdolność analitycznego myśleniaRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmiana