Executive Assistant
Dla naszego klienta, zagranicznej firmy medycznej specjalizującej się w produkcji sprzętu, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka Zarządu – jest to praca ma pół etatu.
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie kalendarza zarządu, koordynowanie i organizowanie spotkań czy przygotowywanie prezentacji dla zarządu. Do Twoich obowiązków będzie się również zaliczać przygotowywanie minutek ze spotkań czy też action pointów. Na co dzień będziesz współpracować głownie z dyrektorami organizacji oraz też senior managementem.
To stanowisko wymaga dużej samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji czasu pracy, dlatego poszukujemy osób z dużym doświadczeniem na podobnym stanowisku, najlepiej w międzynarodowej korporacji. Od kandydatów wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1). Poszukujemy osób cechujących się wysoką kulturą osobistą z umiejętnością pracy pod presją czasu i w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach kierowniczych.
Oferujemy zatrudnienie na pół etatu w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B, pakiet benefitów oraz atrakcyjne wynagrodzenie, które może wynosić do 4500 zł brutto miesięcznie. Praca będzie wykonywana w systemie hybrydowym – częściowo zdalnie, a częściowo w biurze zlokalizowanym we Wrocławiu. Praca pozwoli na wykonywanie obowiązków w elastycznym grafiku, który można pogodzić w innymi obowiązkami.
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę