Ekspert w Biurze Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych
Ekspert w Biurze Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych
1054912401
Obowiązki
- Tworzenie, utrzymanie i rozwój narzędzi wspierających proces obsługi reklamacji.
- Monitorowanie prawidłowości przebiegu procesu reklamacyjnego oraz terminowości obsługi zgłoszeń w aplikacji.
- Analizowanie danych, dotyczących zwiększonej liczby skarg, wniosków i reklamacji, w celu zidentyfikowania ich przyczyn.
- Sporządzanie informacji i raportów z zakresu procesu reklamacyjnego.
- Inicjowanie zmian w zakresie funkcjonalności aplikacji obsługującej skargi, wnioski i reklamacje klientów.
- Prowadzenie instruktaży dla pracowników Banku w zakresie procesu obsługi skarg, reklamacji i wniosków.
Wymagania
- Posiadasz wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: ekonomia, informatyka, zarządzanie, bankowość i finanse.
- Masz umiejętność statystycznej analizy danych.
- Znasz SQL Server Management Studio wraz z językiem programowania T-SL, pakiet MS Office - Excel, Access, wraz ze znajomością VBA na poziomie średnio-zaawansowanym, Power Point, aplikację MS Project.
- Jesteś osobą innowacyjną i kreatywną.
Oferujemy
- Znajomość języków programowania
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym
Źródło: Bank Pekao/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę