Ekspert ds. planowania i zakupu mediów
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości. okres próbny
.
Na co dzień w naszym zespole:
- planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),
- przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,
- negocjujesz z wydawcami warunki współpracy,
- przygotowujesz niezbędne kody emisyjne,
- testujesz, wdrażasz, mierzysz i optymalizujujesz prowadzone kampanie.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- umiesz tworzyć strategię mediową,
- posiadasz doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów,
- biegle obsługujesz narzędzia z zakresu planowania i zakupu mediów cyfrowych (Google Ads, Facebook Ads, programmatic),
- potrafisz analizować ruch z kampanii, ścieżki konwersji i zachowania użytkowników na stronach docelowych,
- umiesz wyciągać wnioski, wizualizować dane i formułować rekomendacje,
- wykorzystujesz narzędzia analityczne: Google Analytics, Google Optimize, Tag Manager, Search Console.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę