EKSPERT DS. PLANOWANIA I ZAKUPU MEDIÓW 1
EKSPERT DS. PLANOWANIA I ZAKUPU MEDIÓW 1
1054037001
Obowiązki
- planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),
- przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,
- negocjujesz z wydawcami warunki współpracy,
- przygotowujesz niezbędne kody emisyjne,
- testujesz, wdrażasz, mierzysz i optymalizujujesz prowadzone kampanie.
Wymagania
- planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),
- przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,
- negocjujesz z wydawcami warunki współpracy,
- przygotowujesz niezbędne kody emisyjne,
- testujesz, wdrażasz, mierzysz i optymalizujujesz prowadzone kampanie.
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Zdrową równowagę
między pracą a życiem
osobistym - Pełny pakiet benefitów:
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Pracę Hybrydową
Źródło: PKO BP/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę