E-commerce Product Owner
E-commerce Product Owner
64_4491595
Obowiązki
- Najważniejszą misją będzie rozwój e-commerce na marketplace'ach poprzez wdrażanie nowych funkcji i testowanie rozwiązań.
- Zarządzanie backlogiem i priorytetyzacja zadań w oparciu o cele biznesowe i potrzeby marketplace’ów.
- Integracja i automatyzacja procesów na platformach takich jak Allegro, Zalando, Amazon.
- Analiza danych i zachowań klientów oraz optymalizacja ścieżki zakupowej w kanałach marketplace.
- Monitorowanie wskaźników sprzedażowych i efektywności działań oraz podejmowanie decyzji na podstawie danych.
- Współpraca z zespołami IT, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych.
Wymagania
- Posiada min. 2-3 lata doświadczenia jako Product Owner, Business Analyst lub w e-commerce (ważne jest tutaj doświadczenie z marketplace).
- Zna Agile/Scrum oraz wie jak zarządzać backlogiem produktu.
- Ma doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, Hotjar, Amplitude),
- Zna podstawy technologii webowych i integracji systemów (ERP/CRM/PIM).
- Umie przeprowadzać A/B testy i interpretować wyniki.
- Myśli analitycznie, podejmuje decyzje oparte na danych, jest samodzielny i proaktywny.
- Potrafi współpracować z zespołami technologicznymi oraz biznesowymi.
Źródło: OTCF/Praca
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: 4F (OTCF S.A.) Lokalizacja: Kraków
Kraków, małopolskie, PolskaDodano: 9. 4. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!