Doradca Klienta z językiem niderlandzkim
Opis stanowiska
Odbieranie telefonów, czatów lub e-maili od użytkowników zgłaszających problemy z dostępem do aplikacji na firmowych laptopach.
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją poprzez środki komunikacji zdalnej, takie jak telefon, czat lub e-mail.
Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego, aby umożliwić użytkownikom kontynuację pracy.
Wykorzystywanie dostarczonych narzędzi i wiedzy technicznej do diagnozowania i rozwiązywania problemów z aplikacją.
Kierowanie problemami, których nie można rozwiązać samodzielnie, do zespołu współpracowników i współpraca z nimi w celu znalezienia rozwiązania.
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Wymagania stanowiska
Znajomość języka niderlandzkiego na poziowmie min. B2 do komunikacji z Klinentem oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. mocne B1 do codziennej komunikacji z zespołem
Gotowość do podjęcia pierwszych kroków w obszarze IT
Nastawienie na realizację celów
Orientacja na rozwiązywanie problemów
Zdolność do efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole
Oferujemy
Umowa o pracę, zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę
Praca na pełny etat
Praca w modelu hybrydowym - 30% pracy w ciągu miesiąca w biurze
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Liczne i nietsandardowe benefity, m. in. dostęp do platform rozrywkowych oraz wspomagających rozwój zawodowy i osobisty
Pracę w branży przyszłości
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę