Brand Manager (branża OZE) @ Business Bridge Group
Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy z branży OZE - osoby do pracy na stanowisku: Brand Manager, miejsce pracy:
Brand Manager (branża OZE)
Miejsce pracy: cała Polska
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- skutecznym osiąganiem celów sprzedażowych marki (aktywna sprzedaż produktów danej marki, wsparcie i doradztwo przy doborze produktów z oferty),
- aktywnym poszukiwaniem i pozyskiwaniem klientów w branży OZE (m. in. pompy ciepła),
- obsługą posprzedażową klientów,
- budowaniem świadomości i pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców (wyjazdy do klientów, koordynacja zamówień),
- działaniami promocyjnymi wśród biur projektowych, inwestorów, dystrybutorów itp.
- przeprowadzaniem różnorodnych szkoleń techniczno-produktowych, prezentacji itp.
- raportowaniem wyników z pracy do Zarządu.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie techniczne (OZE, elektronika lub pokrewne),
- możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży/budowaniu marki związanej z pompami ciepła,
- znasz techniki sprzedaży oraz posiadasz umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz podstawową znajomość zagadnień technicznych w zakresie pomp ciepła,
- łatwo nawiązujesz relacje biznesowe oraz znasz rynek inwestycyjny: hurtownie, instalatorów OZE,
- cechują Cię: samodzielność w organizacji i planowaniu pracy, wysoka kultura osobista, a także zaangażowanie w budowaniu oraz utrzymywaniu trwałych relacji z Klientami,
- znasz język angielski na poziomie min. B2 (swobodna komunikacja biznesowa),
- posiadasz prawo jazdy kat. B i wyrażasz gotowość do częstych podróży służbowych.
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- preferowaną formę zatrudnienia (UoP/B2B),
- 26 dni urlopu przy kontrakcie B2B,
- wynagrodzenie prowizyjne (podstawa + premia),
- niezbędne narzędzia pracy,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- kursy językowe oraz pakiet szkoleń podnoszących Twoje kwalifikacje zawodowe,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku.
Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.
- masz wykształcenie techniczne (OZE, elektronika lub pokrewne),
- możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży/budowaniu marki związanej z pompami ciepła,
- znasz techniki sprzedaży oraz posiadasz umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz podstawową znajomość zagadnień technicznych w zakresie pomp ciepła,
- łatwo nawiązujesz relacje biznesowe oraz znasz rynek inwestycyjny: hurtownie, instalatorów OZE,
- cechują Cię: samodzielność w organizacji i planowaniu pracy, wysoka kultura osobista, a także zaangażowanie w budowaniu oraz utrzymywaniu trwałych relacji z Klientami,
- znasz język angielski na poziomie min. B2 (swobodna komunikacja biznesowa),
- posiadasz prawo jazdy kat. B i wyrażasz gotowość do częstych podróży służbowych.
Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy z branży OZE - osoby do pracy na stanowisku: Brand Manager, miejsce pracy:
Brand Manager (branża OZE)
Miejsce pracy: cała Polska
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- skutecznym osiąganiem celów sprzedażowych marki (aktywna sprzedaż produktów danej marki, wsparcie i doradztwo przy doborze produktów z oferty),
- aktywnym poszukiwaniem i pozyskiwaniem klientów w branży OZE (m. in. pompy ciepła),
- obsługą posprzedażową klientów,
- budowaniem świadomości i pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców (wyjazdy do klientów, koordynacja zamówień),
- działaniami promocyjnymi wśród biur projektowych, inwestorów, dystrybutorów itp.
- przeprowadzaniem różnorodnych szkoleń techniczno-produktowych, prezentacji itp.
- raportowaniem wyników z pracy do Zarządu.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie techniczne (OZE, elektronika lub pokrewne),
- możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży/budowaniu marki związanej z pompami ciepła,
- znasz techniki sprzedaży oraz posiadasz umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz podstawową znajomość zagadnień technicznych w zakresie pomp ciepła,
- łatwo nawiązujesz relacje biznesowe oraz znasz rynek inwestycyjny: hurtownie, instalatorów OZE,
- cechują Cię: samodzielność w organizacji i planowaniu pracy, wysoka kultura osobista, a także zaangażowanie w budowaniu oraz utrzymywaniu trwałych relacji z Klientami,
- znasz język angielski na poziomie min. B2 (swobodna komunikacja biznesowa),
- posiadasz prawo jazdy kat. B i wyrażasz gotowość do częstych podróży służbowych.
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- preferowaną formę zatrudnienia (UoP/B2B),
- 26 dni urlopu przy kontrakcie B2B,
- wynagrodzenie prowizyjne (podstawa + premia),
- niezbędne narzędzia pracy,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- kursy językowe oraz pakiet szkoleń podnoszących Twoje kwalifikacje zawodowe,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku.
Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.
, [skuteczne osiąganie celów sprzedażowych marki (aktywna sprzedaż produktów danej marki, wsparcie i doradztwo przy doborze produktów z oferty), , aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w branży OZE (m. in. pompy ciepła), , obsługa posprzedażowa klientów, , budowanie świadomości i pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców (wyjazdy do klientów, koordynacja zamówień), , działania promocyjne wśród biur projektowych, inwestorów, dystrybutorów itp. , przeprowadzanie różnorodnych szkoleń techniczno-produktowych, prezentacji itp. , raportowanie wyników z pracy do Zarządu. ] Requirements: MS Office, Outlook, Canva Additionally: Training budget, International projects, In-house trainings, Mobile phone.Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę