Asystent ds. HR/rekrutacji
Opis stanowiska
Lokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami)
Zadania:
- Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników
- Pomoc w zarządzaniu dokumentacją
- Kontakt z kandydatami zainteresowanymi pracą
- Podstawowa praca w Excelu (np. tworzenie prostych raportów, arkuszy kalkulacyjnych)
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w języku polskim i rosyjskim
- Rekrutacja online i promowanie ofert pracy w social mediach
- Wpisywanie danych do wewnętrznego CRMu, praca z dokumentami związanymi z zatrudnianiem pracowników
- Inne zadania administracyjne związane z HR
Wymagania stanowiska
Prawo jazdy kat. B
Podstawowa znajomość Excela
Umiejętności komunikacyjne
Dobra znajomość social media
Znajomość branży HR /lub chęć do rozwoju w tym obszarze
Znajomość prawa pracy
Znajomość języka rosyjskiego
Znajomość języka polskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
Chęć do pracy i zaangażowanie
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR
Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie lub umowę o pracę
Godziny pracy 08:00-16:00