ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA W PROJEKTACH UE
Obsługa Biura Obsługi Klienta i Uczestników Projektu, w tym informowanie o projekcie za pomocą różnych kanałów: osobistych, telefonicznych oraz elektronicznych, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych do projektu, wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla Uczestników Projektu, w tym tych z niepełnosprawnościami, zarządzanie i promocja bieżącej działalności Biura za pośrednictwem mediów społecznościowych. Praca w Rybniku w godzinach od 8. 00 do 16. 00. praca na czas okreslony od 01. 04. 2024 r. - 31. 12. 2026 r. Inne wymagania[Umiejętność 2] : otwartość na ludzi
[Umiejętność 1] : systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
[Inne] : minimum rok doświadczenia w realizacji projektów unijnych. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)