Asystent/ Asystentka Zarządu
Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie kalendarza spotkań oraz planowanie czasu pracy Zarządu,
- Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych,
- Organizację zebrań, szkoleń oraz spotkań,
- Koordynację komunikacji z klientami,
- Wsparcie w zarządzaniu projektami,
- Analizę rynku i konkurencji,
- Koordynację sprawnego przepływu informacji w firmie.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia wyższego (mile widziane: ekonomiczne, handlowe, finansowo-rachunkowe),
- Bardzo dobrej obsługi komputera,
- Umiejętności organizacyjnych, planowania i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Umiejętności wyszukiwania informacji,
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- Znajomości organizacji spółki z o. o. ,
- Gotowości do odbywania sporadycznych podróży służbowych.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, premie świąteczne i urodzinowe),
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8. 00-16. 00,
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy.
Wymagania
Dla naszego klienta – firmy consultingowej rozwijającej się na rynku polskim i europejskim, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę