Asystent / Asystentka Zarządu
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach:
- Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg. )
- Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie otrzymanych informacji
- Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami
- Organizacja wydarzeń we współpracy z partnerami zew. i z wew. działem eventów
- Sporządzanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
Nasza oferta skierowana jest do kandydatów, którzy poszukują samodzielności i rozumieją wagę tej roli w codziennym funkcjonowaniu firmy. Chcemy pracować w oparciu o partnerskie relacje i zaufanie, dlatego ważne będą kompetencje miękkie i styl pracy. Ponad to, niezbędne są:
- Znajomość j. angielskiego (min. C1w mowie i piśmie)
- Doświadczenie zawodowe min. 1 rok ( w roli asystenckiej lub administracyjnej)
Zapraszamy do aplikowania jeśli poszukujesz stabilnej pracy i preferujesz rozwój w ramach jednej organizacji. Nasza oferta zatrudnienia to:
- Umowa o pracę, po okresie próbnym.
- Praca w modelu hybrydowym, od pon. -pt. godz. 8/9 - 16/17
- Benefity pozapłacowe: bezpłatne zajęcia on-line z j. angielskiego, platforma kafeteryjna Worksmile, na preferencyjnych warunkach ubezpieczenie i prywatna opieka medyczna, zniżki na ofertę handlową u naszych filiantów oraz pakiet świadczeń z ZFŚS.
Jeśli poszukujesz rozwoju, znajdziesz go u nas:
- Wspieramy pracowników i zachęcamy do ciągłego rozwoju, oferując szkolenia i zapraszając do różnorodnych projektów, a także do dzielenia się wiedzą między zespołami
- Zapraszamy pracowników do udziału w wewnętrznych rekrutacjach
- Oferujemy w ramach organizacji możliwość zmiany ścieżki zawodowej
- Dostrzegamy potencjał w pomysłach pracowników i każdy z nich ma możliwość zaproponowania usprawnień oraz szansę na wdrożenie swojego pomysłu
Sprawdź czy jesteśmy firmą, którą polubisz:
- Jesteśmy dużą organizacją, działającą na rynkach międzynarodowych z centralą w Polsce.
Mamy dwie główne siedziby: Warszawa ( lokalizacja biura w Galerii Młociny) i Cząstków Mazowiecki (ul. Gdańska 15) - Jako pracodawca mamy na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień, które potwierdzają pozytywny kierunek naszych inicjatyw, podejścia do pracowników i wartości, jakimi się kierujemy w codziennej pracy
- Zapraszamy Cię na nasze profile pracodawcy w serwisach LinkedIn (Inter Cars S. A. ) lub Facebook (Inter Cars S. A. ). Poznaj nas lepiej.
Proces rekrutacji składa się z dwóch spotkań stacjonarnych. Po każdym z nich uzyskasz naszą odpowiedź max. 4 dni od spotkania.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę