ARCHIWISTA K/M
- porządkowanie, uzupełnianie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego,
- porządkowanie dokumentacji przyjętej w stanie nieuporządkowanym,
- przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
- przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych,
- udostępnianie i wypożyczanie dokumentów z archiwum oraz weryfikacja terminowych zwrotów,
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym bra-kowaniu,
- sporządzanie raportów z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa,
- wykonywanie prac magazynowych przy zasobie archiwalnym,
- sprawowanie nadzoru nad warunkami przechowywania w archiwum,
- prowadzenie bieżącej konsultacji dla pracowników dotyczącej przepisów kancelaryjno-archiwalnych, prawidłowego prowadzenia dokumentacji w komórkach organizacyjnych oraz prawidłowego opracowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum zakładowego,
- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z instrukcji kancelaryjnej,
- przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie badań mikrobiologicznych, fumigacji, konserwacji akt oraz brakowanie akt,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Archiwum Akt Nowych w zakresie postępowania z dokumentacją. Inne wymaganiaWymagania niezbędne: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe z archiwizacji, staż pracy: minimum 5 letni staż w zawodzie archiwisty, znajomość przepisów prawa archiwalnego i przepisów towarzyszących o charakterze archiwalnym, znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe: kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia, doświadczenie w pracy w podmiocie leczniczym, znajomość zagadnień kancelaryjnych, znajomość ustawy o działalności leczniczej, umiejętność pracy w zespole, jak również umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Pakietu MS Office (Excel). .
Godziny pracy: 7:30-15:05.
Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny, Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez SPL DLA PW SPZOZ W WARSZAWIE zgodnie z Ustawą z dnia 10. 05. 2018 r. o ochronie.
Zgłoszenie aplikacyjne wraz z CV i list motywacyjny z dopiskiem ARCHIWUM nalezy przesłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@spl.plRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe