136 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY W DZIALE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Obowiązki:
drukowanie i wydawanie dokumentów do wysyłek i dostaw towarów
sprawny obieg dokumentacji
kontakt z działami firmy realizującymi zamówienia
monitorowanie dostawInne wymagania[Umiejętność 2] : dobra organizacja pracy, terminowość wykonywanych obowiązków, dynamika w działaniu umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność
[Umiejętność 1] : dyspozycyjność, zaangażowanie, komunikatywność, uczciwość, skrupulatność, rzetelność, empatia
[Inne] : Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie w Radomiu
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowego
przyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracy
niezbędne narzędzia pracy
pracę w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne
niezbędne wyposażenie na stanowisku pracyRodzaj zatrudnieniaNie dotyczySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowosctrzy zmianyWyksztalceniaśrednie zawodowe