Czego powinieneś unikać w marketingu swojego start-upu?
Jeśli dopiero zaczynasz swój własny biznes, marketing jest kluczowym obszarem. Wszystkie firmy potrzebują sposobu, aby dotrzeć do konsumentów, ale jest to jeszcze ważniejsze dla nowych firm. Dlatego, jeśli nikt nie będzie wiedział, kim jesteś, co reprezentujesz lub co oferujesz, mądrze jest znaleźć najlepsze sposoby, aby połączyć się z nimi.Chociaż wiele uwagi skupia się na tym, co powinieneś zrobić, warto również rozważyć błędy, których powinieneś unikać. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli prowadzisz firmę po raz pierwszy i nie masz wcześniejszego doświadczenia w marketingu. Jakie są jednak najczęstsze błędy marketingowe, o których powinieneś wiedzieć?
Nie unikaj marketingu drukowanego
Wszyscy wiedzą, że marketing cyfrowy jest bardzo popularnym i ważnym sposobem promocji Twojej nowej firmy. Jednym z błędów, którego należy unikać jest skupienie się tylko na tej metodzie marketingu i zaniedbanie wykorzystania druku. Materiały poligraficzne, takie jak ulotki, ulotki i broszury powinny być częścią ogólnego planu, aby uzyskać swoją nazwę tam.Nie tylko są one stosunkowo niedrogi sposób, aby dać ludziom znać, że istniejesz, ale także dać ludziom namacalne przypomnienie o swojej firmie. Druk materiałów marketingowych również mają wysoki poziom zaufania z konsumentami, a oni mogą postrzegać swój nowy biznes bardziej pozytywnie w wyniku.
Marketing można zrobić tanio
Może to brzmieć trochę bezproduktywnie, gdy myślisz o tym, jak ważny jest marketing.Kluczowym punktem, aby pamiętać, jest to, że nie należy wydawać zbyt wiele na swoje kampanie. Podczas gdy trzeba zainwestować wystarczająco dużo kapitału, aby zobaczyć zwrot, nie należy wydawać tyle na marketing, że brakuje funduszy w innych kluczowych obszarach. Ustalenie rozsądnego budżetu marketingowego zapewni również, że Twojej nowej firmie nie zabraknie pieniędzy, zanim jeszcze ruszy z miejsca.
