Specjalista ds. Obsługi Klienta
HR SIGMA
Specjalista ds. obsługi klienta
LeasingTeam Group
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta
LeasingTeam Group
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
LeasingTeam Group
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
LeasingTeam Group
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
LeasingTeam Group
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
LeasingTeam Group
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - motoryzacja
LeasingTeam Group
Specjalista ds. Obsługi Klienta
HR SIGMA Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Asseco Data Systems S.A.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język francuski)
Business Bridge Group
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)
Business Bridge Group
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Business Bridge Group Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Business Bridge Group Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim i angielskim
LeasingTeam Group
Specjalista ds. obsługi klienta z rosyjskim/ukraińskim i angielskim
LeasingTeam Group
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Business Bridge Group Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Adecco Poland Sp. z o.o.
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. obsługi klienta?
Dla zawodu "Specjalista ds. obsługi klienta" możesz obecnie znaleźć 10 000 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta?
Specjalista ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Do ich obowiązków należy zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym wsparcie techniczne, odpowiadanie na pytania i zgłoszenia oraz rozwiązywanie problemów. Specjalista ds. obsługi klienta musi być w stanie wyjaśnić wszelkie wątpliwości i dostarczyć informacji potrzebnych do zadowolenia klientów.