Specjalista Obsługi Klienta
GRUPA PZU
Samodzielny Księgowy - specjalista ds. obsługi klienta firmowego (Katowice/Warszawa) od zaraz
L.M. Group Poland
Samodzielny Księgowy - specjalista ds. obsługi klienta firmowego (Katowice/Warszawa) od zaraz
L.M. Group Poland
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim i/lub niemieckim
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Świadczeń NNW
GRUPA PZU
Samodzielny Księgowy - specjalista ds. obsługi klienta firmowego (Katowice/Warszawa) od zaraz
L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.
Samodzielny Księgowy - specjalista ds. obsługi klienta firmowego (Katowice/Warszawa) od zaraz
L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.
Asystent ds. płatności (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)
L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.
Asystent ds. płatności (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)
L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu i social media
Klient Lento
Pracownik sektora obsługi klienta w markecie budowlanym
Work & Profit
Radca prawny ds. obsługi inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta
LUX MED Sp. z o.o.
Super dla Studenta! Specjalista ds. Klienta - elastyczny grafik!
Workhouse4you Sp. z o.o.
Super dla Studenta! Specjalista ds. Klienta - elastyczny grafik!
Workhouse4you Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracji
Human4Human Recruitment
Specjalista ds. handlowych (ds. ofertowania)
Polimet S.Kij s.j.
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Human4Human Recruitment
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Human4Human Recruitment
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. obsługi klienta?
Dla zawodu "Specjalista ds. obsługi klienta" możesz obecnie znaleźć 10 000 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta?
Specjalista ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Do ich obowiązków należy zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym wsparcie techniczne, odpowiadanie na pytania i zgłoszenia oraz rozwiązywanie problemów. Specjalista ds. obsługi klienta musi być w stanie wyjaśnić wszelkie wątpliwości i dostarczyć informacji potrzebnych do zadowolenia klientów.