STARSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIE KLIENTA
Kierowanie zespołem inżynierów sieci w celu zapewnienia obsługi zgłoszeń zgodnie z umową SLA. Budowanie i utrzymywanie najwyższej klasy talentów technicznych w zespole CNE. Publikowanie raportów o utracie nadmiarowości sieci WAN i ich regularna aktualizacja (codziennie/tygodniowo/miesięcznie). Opracowywanie procesów dotyczących wszystkich działań związanych dostarczaniem usługi, takich jak konserwacja, zaangażowanie, poprawa jakości usług itp. Analizowanie i identyfikowanie powtarzających się problemów oraz współpraca z działem zarządzania problemami w celu ich trwałego rozwiązania. Bieżąca współpraca z klientami pochodzącymi z państw Bałkańskich w językach serbskim, chorwackim i bośniackim. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykichorwacki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanybośniacki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące