STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (ODDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I PASZPORTÓW)
(NR 1370)
Osoba na tym stanowisku:
- przyjmuje wnioski paszportowe, w tym weryfikuje ich poprawność, pobiera odciski linii papilarnych klientów oraz pobiera opłaty paszportowe przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnia zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków i udziela informacji w tym zakresie celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu,
- wydaje dokumenty paszportowe wraz z weryfikacją linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem odebrania paszportów przez klientów,
- przekazuje wnioski paszportowe do personalizacji w Centrum Personalizacji Dokumentów, po sprawdzeniu pod względem formalnym i kompletności oraz opracowaniu w Paszportowym Systemie Obsługi Obywatela (PS2O),
- przyjmuje i przygotowuje spersonalizowane dokumenty paszportowe wprowadzając je do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom,
- obsługuje zbiór , , Rejestr Dokumentów Paszportowych", porządkuje i opracowuje dokumentację zakończonych spraw w celu przekazania jej do archiwum zakładowego,
- zajmuje się personalizacją paszportów tymczasowych oraz prowadzeniem magazynu książeczek paszportowych i wklejek.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury, Regulamin czasu pracy Urzędu wymaga aby we wtorki Oddział pracował w godzinach 8:00-18:00), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym w budynku C (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba
K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Co oferujemy:
- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku),
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników,
- możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny. Inne wymaganiaWymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe,
pozostałe wymagania niezbędne:
- 1, 5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej,
- znajomość przepisów: ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dowodach osobistych (rozdziały od 1 do 5), ustawy o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 5), kodeksu rodzinnego i opiekuńczego Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2, ustawy o służbie cywilnej,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. ,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d o d a t k o w e
- umiejętności dodatkowe: obsługi komputera i urządzeń biurowych, obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)