Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta B2B
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta B2B
Twój zakres obowiązków
- kompleksowa realizacja zamówień od polskich i zagranicznych klientów (w tym m.in. doradztwo, przygotowywanie zamówień w systemie przed kompletacją, kontrolowanie należności, wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych),
- obsługa bieżącej komunikacji mailowej i telefonicznej,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- składanie zamówień u producentów pod bieżące potrzeby klientów,
- posprzedażowa obsługa klienta (zwroty).
Nasze wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,
- swobodna komunikacja w języku angielskim,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz pogodne usposobienie,
- umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy,
- praktyczna znajomość obsługi systemów wspierających sprzedaż typu ERP oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- mile widziana znajomość środowiska e-commerce oraz branży sportowej.
To oferujemy
- pracę w biurze, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- ciekawą, różnorodną, pełną wyzwań pracę w młodym zespole,
- rabaty pracownicze na oferowany asortyment,
- darmowy parking,
- ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę