Specjalista / specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta
Specjalista / specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta
Twój zakres obowiązków
- Rozwój powierzonego portfela Klientów
- Realizacja kampanii utrzymania Klienta przy połączeniach przychodzących i wychodzących
- Udzielanie rzetelnych informacji dotyczących produktów, które oferuje firma
- Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami (monitorowanie i odnawianie umów) - budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, w tym regularne przeglądy satysfakcji klientów i zbieranie feedbacku.
- Negocjowanie warunków umów, przygotowywanie zapytań ofertowych i porównania ofert
- Administrowanie korespondencją i dokumentacją, raportowanie i praca z danymi
- Współpraca wewnątrz firmy
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy z Klientem
- minimum średnie wykształcenie
- dobra dykcja
- biegła obsługa pakietu MS Office
- nastawienie na realizację celu sprzedażowego
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
- mile widziana znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- wsparcie - dodatkowe programy i szkolenia
- możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę