Specjalista / Specjalistka ds. ciągłości działania
O nas
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Twój zakres obowiązków
- Opracowanie, utrzymanie i rozwój procesów i dokumentacji (tj. polityk, planów, procedur, instrukcji) z obszaru ciągłości działania i Systemu Zarzadzania Ciągłością Działania, w tym planów ciągłości działania, procedur operacyjnych, awaryjnych, itd.
- Udział w opracowywaniu, wdrażaniu i rozwijaniu metod i procesów zarządzania ryzykiem ciągłości działania, w tym: analizy ryzyka ciągłości działania biznesu oraz analizy wpływu na biznes, tj. BIA.
- Udział w określeniu procesów krytycznych, parametrów RTO i RPO, a także zasobów wymaganych dla zapewnienia ciągłości działania biznesu w ramach procesów BIA.
- Udział w planowaniu i nadzorowaniu procesu przeprowadzania testów ciągłości działania, testów odtworzeniowych, testów przełączeniowych, itd.
- Udział w planowaniu i przeprowadzaniu audytów wewnętrznych oraz u dostawców z obszaru procesów i zabezpieczeń ciągłości działania biznesu.
- Udział w budowaniu świadomości, prowadzenie szkoleń z zakresu ciągłości działania biznesu oraz Systemu Zarządzania Ciągłością Działania.
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania ciągłością działania biznesu w instytucji bankowej.
- Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym, uzupełnione kursami, studiami podyplomowymi lub certyfikatem z: ciągłość działania biznesu / cyberbezpieczeństwo / bezpieczeństwo informacji.
- Praktyczna znajomość norm ISO i ISO/IEC, tj. ISO 22301 oraz ISO/IEC 27001.
- Doświadczenie w opracowywaniu, utrzymaniu i rozwijaniu procesów oraz dokumentacji z zakresu zarządzania ciągłością działania biznesu.
- Doświadczenie w nadzorowaniu i przeprowadzaniu analizy wpływu na biznes (BIA) oraz analizy ryzyka ciągłości działania.
- Doświadczenie w nadzorowaniu i przeprowadzaniu testów ciągłości działania – testów planów ciągłości działania, testów odtworzeniowych, testów przełączeniowych, itd.
To oferujemy
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
- pracę hybrydową w jednym z naszych biur (Bydgoszcz, Warszawa)
- pakiet benefitów
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę