Specjalista rekrutacji i kadr (m/k)
Opis stanowiska pracy
Zakres zadań:
- przygotowywanie dokumentacji kadrowej dla pracowników,
- kompleksowa obsługa pracowników tymczasowych,
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych,
- współpraca, budowanie relacji z klientem,
- zarządzanie komunikacją pomiędzy klientem a kandydatem,
- prowadzenie akt osobowych,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Wymagamy:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,
- mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej lub w dziale kadr i płac,
- bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Excel),
- samodzielności, dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności,
- prawa jazdy kat. B - warunek konieczny.
Oferujemy:
- rozwojowe stanowisko pracy,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie składające się ze stawki podstawowej oraz premii,
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- codzienną pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zaangażowanych osób nastawionych na jakościową realizację projektów i długofalową współpracę z klientami firmy,
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy oraz solidny onboarding na etapie wdrożenia.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę