Specjalista IT Service Desk
responsibilities :
- Aktualizacje systemow logistycznych
- Rozwiązywanie problemów IT za pomocą systemu ticketowego zgodnie z nadanymi uprawnieniami
- Utrzymywanie lokalnej infrastruktury IT
- Wsparcie IT użytkowników końcowych wykorzystujących do pracy oprogramowanie biurowe oraz sprzęt IT (Windows 10/11, Microsoft 365, Android/iOS)
- Współpraca z działem IT w Austrii
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji na poziomie lokalnym
- Zgłaszanie incydentów na poziomie lokalnym I rozwiazywanie ich razem z odpowiednim działem w centrali IT
- Zarządzanie i utrzymywanie lokalnej infrastruktury serwerowej (Active Directory, Remote Desktop Services)
requirements-expected :
- Doświadczenie w branży IT
- Znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Dobra organizacja pracy własnej
- Prawo jazdy kat. B
offered :
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie
- Wysoki standard pracy w międzynarodowej korporacji
- Pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
- Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport / myBenefit)
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę