Specjalista
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw socjalnych dla emerytów i rencistów policyjnych
w Wydziale Inwestycji i Remontów
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmuje, rejestruje, opracowuje i weryfikuje dokumentację niezbędną do rozpatrzenia wniosku o przyznanie świadczenia socjalnego dla emerytów i rencistów oraz ich rodzin.
- Sporządza wykazy dodatkowych należności pieniężnych oraz nalicza podatki od przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytów, rencistów Policji woj. podkarpackiego.
- Przyjmuje, rejestruje wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku dla policjantów garnizonu podkarpackiego oraz nalicza świadczenia wraz z jego ewidencją i sporządza listy dodatkowych należności pieniężnych oraz karty opisu wydatków w układzie budżetu zadaniowego ww. świadczenia w programie płacowym SWOP.
- Sporządza plany finansowe dotyczące funduszu socjalnego dla emerytów i rencistów Policji w oparciu o przyznane limity finansowe z KGP.
- Prowadzi korespondencję pisemną i telefoniczną z zainteresowanymi emerytami i rencistami Policji.
- Sporządza wykazy należności pieniężnych przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytur, rencistów i ich rodzin.
- Archiwizuje dokumentację przyznawanych świadczeń socjalnych.
- Prowadzi ewidencję i odpowiada za prawidłowe przechowywanie dokumentacji przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytów i rencistów Policji woj. podkarpackiego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
- Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach stresujących
- Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów socjalnych i podatkowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne
- Doświadczenie zawodowe - rok pracy na stanowisku ds. socjalnych
- Obsługa programu SWOP
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających pracę na stanowisku ds. socjalnych
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów
Warunki pracy
- Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę