Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
2529
Obowiązki
- tworzenie działań wspierających sprzedaż i poprawiających jakość obsługi w punktach sprzedaży,
- opracowywanie działań motywacyjnych dla sił sprzedaży, w tym: tworzenie ich regulaminów oraz ich wdrażanie w sieci sprzedaży,
- analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie działań podnoszących sprzedaż skierowanych do klientów Spółki
- zarządzanie platformą motywacyjną, obejmujące wprowadzanie komunikatów, opracowywanie quizów, konkursów oraz koordynowanie jej ciągłego rozwoju,
- udział w badaniach rynku loteryjnego i proponowanie innowacji sprzedażowych podnoszących jakość obsługi klienta.
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z rozproszoną strukturą sprzedażową,
- doświadczenie we wdrażaniu standardów pracy dla sił sprzedaży i obsługi klienta,
- znajomość zagadnień z obszaru Customer Experience.
- „lekkie pióro” w tworzeniu komunikacji do sił sprzedaży,
- praktyczna znajomość programu Excel i Power Point,
- mile widziana umiejętność posługiwania się programami graficznymi (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop).
Oferujemy
- Atrakcyjny system premiowy
- Praca hybrydowa
- Platforma kafeteryjna
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do zajęć sportowych
- Pracowniczy program emerytalny
- Kursy i szkolenia
- Preferencyjne pożyczki
- Dodatkowe ubezpieczenie
- Bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne
- Inicjatywy dobroczynne
- Spotkania integracyjne
Źródło: Totalizator Sportowy/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę