Specjalista ds. Performance Marketingu @ Grupa VIST
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej
Twoja rola w organizacji
Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości
W zamian oferujemy:
- Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji
Wynagrodzenie B2B: 7 500 – 9 000 zł netto
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
- Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
Inne:
- Mamy również biuro w Tarnowie Ul. Słowackiego 33-37/8
Standardowo pracujemy 2 dni zdalnie i 3 w biurze
Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wypełnij formularz
- Wstępna video rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
- Wykonanie zadania
- Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
- prezentacja multimedialna prowadzona przez kandydata wg określonych wytycznych, case study (zadania sprawdzające umiejętności praktyczne) + nasze pytania
- swobodna rozmowa w restauracji poza firmą by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
- Decyzja o zatrudnieniu
- Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc. ) – badanie i optymalizacja;”
Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
Prezentacja danych wraz z argumentacją
Znajomość programów/narzędzi - Google Ads,
Google Analytics 4,
Facebook Ads,
GTM,
Looker Studio,
Biegły Excel
Google Ads Editor
Google Merchant Center - Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów
Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
- Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
GSC (Google Search Console Tools),
Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych - LinkedIn Ads
Allegro Ads
Amazon Ads
Spotify Advertising
Pinterest Ads
Microsoft Ads (Bing)
Adobe Analytics
Programmatic
Google Marketing Platform
Google Web Designer
TIkTok Ads
Co nas nie interesuje?
- Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
- CV przeglądamy tylko poglądowo
- Dress code
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej
Twoja rola w organizacji
Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości
W zamian oferujemy:
- Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji
Wynagrodzenie B2B: 7 500 – 9 000 zł netto
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
- Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
Inne:
- Mamy również biuro w Tarnowie Ul. Słowackiego 33-37/8
Standardowo pracujemy 2 dni zdalnie i 3 w biurze
Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wypełnij formularz
- Wstępna video rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
- Wykonanie zadania
- Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
- prezentacja multimedialna prowadzona przez kandydata wg określonych wytycznych, case study (zadania sprawdzające umiejętności praktyczne) + nasze pytania
- swobodna rozmowa w restauracji poza firmą by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
- Decyzja o zatrudnieniu
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę