SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ I OBSŁUGI LOGISTYKI
- Zapewnienie posprzedażowego wsparcia technicznego i związanych z tym zadań logistycznych klientom (instalatorom, jak i klientom końcowym) z krajów francuskojęzycznych (komunikacja w j. Francuskim) w obszarze fotowoltaiki; obsługa zapytań technicznych przed sprzedażą - elastyczność we wspieraniu zadań z innych działów; odpowiedzialność za wsparcie klienta w kwestiach technicznych dotyczących modułów fotowoltaicznych i falowników fotowoltaicznych; odpowiedzialność za dostarczanie klientom certyfikatów związanych z produktami, pomoc podczas konfiguracji systemów solarnych, obsługa awarii technicznych występujących na instalacji, zapewnienie pełnego rozwiązywania problemów i ich dokumentowanie w wymaganym czasie w systemie CRM, oznaczanie otwartych spraw i terminowe zamykanie, rozpatrywanie reklamacji klientów. Aktywny udział w zarządzaniu wiedzą i szkoleniami. Mentoring nowych pracowników. Prowadzenie spotkań dotyczących rozwiązywania problemów. Przygotowywanie slajdów do prezentacji na spotkania dotyczące rozwiązywania problemów. Aktywny udział w spotkaniach dotyczących rozwiązywania problemów.
- Miejsce wykonywania pracy: Praca w trybie hybrydowym - Główne miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach + praca zdalna w miejscu zamieszkania.
- Godziny Pracy: 9:00-17:00. Inne wymaganiaWymagane 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Znajomość zasad projektowania instalacji solarnych. Wymagana umiejętność prowadzenia szkoleń. Znajomość zasad pracy z instalacjami PV, w tym akumulatorami, falownikami i ładowarkami do pojazdów elektrycznych. Wymagana umiejętność rozwiązywania problemów. Mile widziana znajomość zagadnień związanych z przeprowadzaniem audytów jakości. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykifrancuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)