Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Twój zakres obowiązków
- Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi w j. niemieckim – znakomita okazja do ćwiczenia języka; są to rozmowy głównie telefoniczne, ale zdarzają się również wyjazdy do Niemiec ?
- Tak samo wewnątrz, jak i na zewnątrz, stawiamy na relacje – w Twoich rękach będzie dbanie o kontakt z współpracującymi z nami Opiekunkami oraz Klientami niemieckimi.
- Pozyskiwanie nowych zleceń – nie musisz być sprzedawcą, nie będziemy kazali Ci poszukiwać nowych partnerów (choć jeśli chcesz to śmiało!); chodzi o negocjacje z naszymi stałymi kontrahentami i opiekunkami.
- Tłumaczenie i opracowywanie dokumentacji – pracujesz ze swoim niemieckim nie tylko w mowie.
- Wprowadzanie i aktualizacja danych – mamy własny system CRM, którego nauczymy Cię podczas onboardingu. Cały czas będziesz mógł/mogła liczyć też na wsparcie osób z zespołu.
- Ścisła współpraca z działem reklamacji i administracji – nie musisz być człowiekiem od wszystkiego. Masz wsparcie innych działów. Stawiamy na współpracę i wzajemne uzupełnianie się – razem łatwiej!
Nasze wymagania
- Płynny niemiecki! Znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku. W biurze porozumiewamy się po polsku, jednak Twoi klienci to nasi sąsiedzi zza zachodniej granicy.
- Otwartość i empatia – w tej pracy masz stały kontakt z partnerami biznesowymi i opiekunkami osób starszych. Jeśli jesteś osobą, która czerpie energię z rozmów z innymi, potrafi zarażać uśmiechem, ale i prowadzić negocjacje – to praca dla Ciebie.
- Elastyczność i samozarządzanie – nie jest to praca, w której dzień toczy się według ściśle wyznaczonego harmonogramu. To działanie z ludźmi, tu trudno przewidzieć do końca, co wydarzy się danego dnia. Jeśli lubisz, kiedy dużo się dzieje i potrafisz się zorganizować, świetnie!
- Nicht zuletzt wichtig! (Last but not least) Szukamy osób, które miały już styczność z obsługą klienta, sprzedażą, czy pracą w call center. Oczywiście chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą, ale liczymy, że my również nauczymy się czegoś od Ciebie.
To oferujemy
- Energię – nasze biuro to skupisko niebywałej, zaraźliwej energii płynącej od ludzi i naszych klientów (a może to jakieś fale pod powierzchnią Strzegomskiej? ). Tu zawsze coś się dzieje!
- Wsparcie – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego! Taką niepisaną zasadę wyznajemy w swoich zespołach ?
- Kontakt z biznesem – powierzamy Ci opiekę naszych niemieckich partnerów. To znakomita okazja do trenowania umiejętności miękkich.
- Swobodę zarządzania – sam/a odpowiadasz za swoją organizację pracy. Pomodoro? Kanban? Testuj i wybieraj rozwiązania, które odpowiadają Tobie.
- Realny wpływ – prowadzimy wiele wewnętrznych projektów, które mają na celu sprawić, by MEDIPE było czymś więcej niż miejscem pracy; każdy może zgłosić się do uczestniczenia w nich, a także wyjść z inicjatywą własnego projektu!
A co jeśli mogłabyś/mógłbyś zaprojektować swój proces rekrutacyjny? Z kim chciałabyś/chciałbyś porozmawiać najpierw? Z kolegą z zespołu, z bezpośrednim przełożonym, z HRem, a może chciałabyś/chciałbyś od razu sprawdzić swoje umiejętności? U nas możesz zdecydować!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę