Specjalista ds. Obsługi Klienta / Pracownik Biurowy
Informacje
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną
- aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia)
- udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów
- korespondencja biurowa z instytucjami, potencjalnymi klientami firmy
- działania marketingowe
- współpraca z kadrą pedagogiczną
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- wysoka kultura osobista
- otwartość - łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- kreatywność
- nastawienie na wyniki
- doświadczenie w sprzedaży
- doświadczenie w obsłudze klienta
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w tym komunikacyjne
- orientacja na najwyższą jakość obsługi klienta
- silna motywacja do pracy oraz pozyskiwania nowej wiedzy
- wykształcenie min. średnie
- dobra znajomość pakietu MS Office, w tym dobra MS Word i Excel
- PEŁNA DYSPOZYCYJNOŚĆ, praca również w soboty - 2 w miesiącu (dni wolne w tygodniu)
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- terminowość wypłat wynagrodzenia
- wysokie premie za sprzedaż kursów
- pracę w młodym i ambitnym zespole
- atmosferę opartą na współpracy
- indywidualne podejście do każdego pracownika
- dla chętnych szkolenia podnoszące kwalifikacje
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę